Vi er nå på jakt etter flere flinke folk, og ser nå etter mediaspesialister med digital kompetanse.
En mediaspesialist hos WAL innehar en solid grunnkompetanse innenfor mediefaget samt er nysgjerrig, ambisiøs og ydmyk. Du må evne å balansere mellom falke- og froskeperspektiv, slik at du bidrar til retning for langsiktig vekst samtidig som du operativt maksimerer effektene i nå-situasjonen. Dine initiativer, engasjement og samspill mellom avdelinger er essensielt, slik at våre kunder sier de riktige tingene, på riktig måte i de riktige flatene. Du skal alltid lete etter synergier mellom budskap og plassering, og være villig til å utfordre både internt og eksternt.
Som mediaspesialist i WAL må du beherske, utforske og involvere deg i flere mediekanaler. Du vil ha en definert portefølje der fokuset er rettet mot dybde og involvering, i form av mer tid på færre kunder. Du skal fordype deg i kundens bransje, konkurrenter, kommunikasjon, historikk, målsettinger og ha pulsen på utviklingen.
Mediaspesialisten er en engasjert samarbeidspartner som initierer og leverer best-in-class arbeid på tvers av medieflater.
Stillingens arbeidsoppgaver inkluderer deriblant;
- Bidra inn i utarbeidelse av kommunikasjon og mediedistribusjon i kundeteamene
- Tett samarbeid med øvrige avdelinger; reklame, design, innhold og event
- Estimater, kjøp, optimalisering, oppfølging og rapportering på tvers av medieflater
- Dialog med medier, teknologileverandører og øvrige samarbeidspartnere
- Etterstrebe effektiviserings- og optimaliseringsmuligheter
Stillingen inngår i Medieavdelingen og rapporterer til Media Manager.
Har du spørsmål til stillingen? Ta kontakt med Maria Rydeng på
maria.rydeng@wal.no